Rönesans Krallıkları Alternatif Forumu

AnasayfaAnasayfa  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  Yeni İletilerYeni İletiler  RK Dünya HaritasıRK Dünya Haritası  

KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
show_time

avatar



MesajKonu: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Paz Şub. 01, 2009 12:57 am

Köprülüde kız istemelerin düğünlerinin ardı arkası kesilmiyordu.Bu sefer kız isteme işi Show_Time e düşmüştü işin kötüsü kardeşinden yiğenini isteyecekti.
Show bir sabah gazetesini okurken manşetlerdeki bulgarlar harmanlıyı ele geçirdi başlığını görür içinden ah ah işe bak koskoca osmanlıyı üç beş çapulcu işgal ediyor diye ah çeker.
O sırada odaya küçük yaşta anası babasını kaybeden Lacosse içeri girer sandalyeye oturur ve kara kara düşünmeye başlar.
Gazeteyi okumayı bırakan show sinsi sinsi gülmeye başlar içinden aha enayi kırık sandalyeye oturdu. İnşallah sandalye dağılırdı sabah sabah keyfim yerine gelir diye mırıldanır.
O anda Showun düşündüğü olur sandalye dağılır lacosse yere düşer ama hiç istifini bozmadan toparlanıp diğer sandalyeye geçer.

Gülmekten kendini alamayan show;

- Ula gitti caanım sandalye daha yeniydi 0 almıştım takımıda bozdun yarın sıfır 12 kişilik sandalye takımı isterim ona göre der.

Lacosse yere bakarak sorun değil alırım diye mırıldanır.

Show gülmeyi keser.Lacossede bugün bi tuhaflık vardır acaba sorunu ne olabilirdiki.

Lacosse küçük yaşta anasını babasını kaybetmiştir.Anasını süt sağarken manda tepmiş ilim alanı kodlanmadığı için ölüme terkedilmiştir.Babasıda reislik seçimi kavgasında desteklediği reisin rakibinin taraftarları ile girdiği tartışmada bıçakla öldürülmüştür.

Show Lacosseye sorar:

-Ne oldu lan ne bu halin görende karadenizde kodlanmayan gemilerin battı sanır.

Lacosse:

- Yok birşeyim iyiyim ben

Show_Time:

- Söyle lan sabah sabah keyiflendim keyfimi kaçırma.

Lacosse:

-Söyleyemem utanıyorum.

Show_Time:

- Naptın lan yüz kızartıcı suçmu işledin vay hain

Lacosse:

- Yok show birini seviyorum

Show_Time:

Shocked Kimi lan merak ettim de bakam kim bu şanslı gelin adayı

Lacosse:

- Yiğenin Salihaaise

Show_Time:

affraid Neeee vay ırz düşmanı koynumuzda yılan beslemişiz.

Show odanın içinde dört döner biraz sakinleşince;

- Onunda gönlü varmı sende

Lacosse:

- Var gibi Rolling Eyes

Show_Time:

- scratch Ei isteriz kardeşim kartaldan sen git çiçek çikolata al.

Lacosse:

- Tamam ben bi koşu gidip alayım.

Show_Time:

- Ula çiçeğe para verme karşı komşunun bahçesinden güllerden arakla çiçeğe vericeğin parayıda bana ver ben değerlendiririm onu

der ve lacossenin elinden parayı kapar.Lacosse çıktıktan sonra mırıldanır;

- Çikolatayıda akşam yeriz seviye 4 olucaz lüks yiyeceğe girer o güzel güzel

der ve sırıtmaya başlar.

Akşam olur show_time bayramlık şalvarını kaftanını vs. giyer lacosseyide bir güzel süsler kartalın evinin yolunu tutarlar.Bi yandanda show lacosseye mırıldanır.

- Ulan daha ben kaç yaşıma geldim evlenemedim sen evlencem diye tutturdun neyse isteyelim bakalım yiğenim salihaaise yi

Show ve lacosse kartalın kapısına gelir.Show;

- Yahu bu kardeşim kartalında evi dökülüyor benim gibi kafasını çalıştıramadı anlamaz para değerlendirmekten sağa sola yedirir benim gibi parasını tutsa böyle harabede oturmazdı.

der ve kapıyı tıklatır.Geldim geldim diye bağırır aylinim içerden.Aylinim kapıyı açar ve hoşgeldiniz diyerek içeriye buyur eder.

Show_time ve lacosse içeriye dalar.İçeride kartalla tokalaşıp selamlaşıp koyu bir muhabbete dalarlar.Söz kız istemeye gelmiştir.Show;

- Eee kartal kardeşim lacosseyi bilirsin anası babası küçükken öldü geldi bana derdini anlattı kimsesi olmadığı için aile büyüğü olarak bu görev bana düştü.
Allahın emri Peygamberin kavliyle kızınız Salihaaise'yi oğlumuz Lacosseye istiyoruz cevabınızı bekleriz...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kadir1131

avatar



MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Paz Şub. 01, 2009 1:35 am

Beğenilmediği dolayısıyla bnm yazım Edit lenmiştir.
_________________

Kür Şad'ın Narasıyla İndik Tanrı Dağı'ndan,
Ruhumuzu Doldurduk Orhun Kaynağından...
Bu Kaynaktan İçenin Yüreği Tunç Olur,
Türk'e Kefen Biçenin Ölümü Korkunç Olur!..


En son kadir1131 tarafından Paz Şub. 01, 2009 5:04 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
salihaaise

avatar



MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Paz Şub. 01, 2009 12:57 pm

kadir sen kişileri karıştırmışsın Shocked
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hamet42

avatar



MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Paz Şub. 01, 2009 2:44 pm

Abisi şov kafayı çalıştırıp sormamış diye düşünen hamet nedir
acaba lacosse kardeşimdende öte saliha'ma başlık parası ne verecekmiş der
ivedi olarak müstakbel damadın cevabını beklerim

saygılar Uzlaşma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
lacosse

avatar



MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Paz Şub. 01, 2009 6:13 pm

Lacosse kendi kendine mırıldarak evin yolunu tutar allah benim gibi para dağatan birine para sorulur mu hiç
o sırada show gelir ne o lacosse sende mi para istiyolar der

showtime:para lacosse'nin elinin kiri der

lacosse: Düşünür ve tek bişey söyliyeceğimder


I love you Salihaaise Aşkım için bütün varlığım feda olsun. I love you
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
recep298

avatar



MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Paz Şub. 01, 2009 6:44 pm

yavf kardeş ailenin ölümü çok acaip daha güzel bi ölüm bulamadınızmı Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
salihaaise

avatar



MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Ptsi Şub. 02, 2009 3:36 am

lacosse demiş ki:
Lacosse kendi kendine mırıldarak evin yolunu tutar allah benim gibi para dağatan birine para sorulur mu hiç
o sırada show gelir ne o lacosse sende mi para istiyolar der

showtime:para lacosse'nin elinin kiri der

lacosse: Düşünür ve tek bişey söyliyeceğimder


I love you Salihaaise Aşkım için bütün varlığım feda olsun. I love you

bom Embarassed
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yasemin

avatar



MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Ptsi Şub. 02, 2009 11:13 am

hayırlı olsun Very Happy
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kartal13

avatar



MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI Ptsi Şub. 02, 2009 1:24 pm

kartal bu istek karşısında şaşırmıştır , düşünmek için zaman ister, yarın cevaplarım der.

( öteki rp ile birleştireceğim oraya geçin )
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content





MesajKonu: Geri: KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

KÖPRÜLÜDE TEKRAR KIZ İSTEME TELAŞI

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Rönesans Krallıkları Alternatif Forumu :: Osmanlı Toprakları :: Rp Odası -